Wednesday, January 10, 2007

8 januari ’07

Vandaag vroeg uit de veren om mijn bus te halen naar Hämeenlinna. Van grote stad naar klein stadje waar je in vijf minuten van de ene kant van het centrum naar de andere wandelt.
Ik deel samen met een meisje uit de UK, namelijk Samantha een klein gezellig appartementje. Deze appartementen zijn geen blokken zoals bij ons bijvoorbeeld aan de kust, maar eerder kleine huisjes zoals in Centerparks of Sunparks. Heel charmant en knus.
Samantha heb ik nog niet ontmoet, die komt pas vrijdag toe.
Het gebouw waar de lessen doorgaan bevindt zich op maar ongeveer 700m van onze woonst.
De weefgetouwen die ze hier hebben zijn allemaal elektrisch. Ze worden met twee pedalen bediend, dus op voor hand stel je de volgorde in van het naar beneden halen van de schachten. Ik ben benieuwd, want ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Er zouden ook nog volledig elektrische getouwen zijn, maar daar zal ik morgen waarschijnlijk meer van te weten komen.
Nu ga ik naar mijn bedje toe. Slaapzacht.

No comments: