Saturday, January 20, 2007

19 januari ’07

Ik was gisterenavond nog langs geweest bij Dwight, dus zat ik weer niet op tijd in mijn bedje, waardoor ik deze ochtend wat moetjes door de sneeuw naar school liep. Maar de wandeling van een half uur in de kou gaf me wel een opkikker. Dus toen ik op school aankwam, was ik helemaal klaar voor mijn dagje in de donkere kamer. Onze donkere kamer op school in België is heel wat groter en veel beter georganiseerd. Maar hier stoorde dat niet, want ik was toch de enige die er aan het werken was, dus niemand liep me in de weg. Maar deze donkere kamer is wat rommelig doordat het maar tijdelijk is, ze gaan verhuizen vlak aan mijn deur, maar niet voor de komende vijf maanden denk ik, dus zal ik wel nog telkens tot ginder moeten wandelen. Maar met de natuur overhier is wandelen een plezier.
En deze avond had Dwight voor me gekookt, een Jamaicaans gerecht. Heel lekker. En dan heb ik besloten eens een klein beetje vroeger in mijn bed te zitten. Maar het is nog redelijk laat. Maar morgen is er een nieuwe dag om het te proberen.

No comments: