Tuesday, January 23, 2007

22 januari ’07

Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaa!!!
Vandaag was het dus mijn verjaardag. 21 winters oud. De dag zelf was op het gemakjes. Nog eens naar de laatste solden geweest in de H&M, jaja die hebben we hier ook, voor wat extra layers, want nu begint het echt koud te worden, ’s nachts min 22 graden, overdag rond de min 17 graden denk ik. Maar het valt allemaal goed mee. Iedereen is hier ook wel een vallingstje aant opdoen, inclusief ik. Tzal de combinatie van die extreem koude temperaturen zijn met die warme.
Van mijn zusje had ik hele leuke cadeautjes gehad, die de avond nog perfecter maakten. Ik heb de keuken met haar slinger en haar ballonnen versierd. Wat kaarsjes aangestoken en dan begon de bel steeds maar te rinkelen. We zaten met zo’n dertien man in ons keukentje. We hadden maar zes stoelen, gelukkig konden we er nog twee van mijn buurmeisje Elena lenen. Twas heel gezellig met zo twee mensen op een stoel zitten. En de glazen moesten we ook elk op zijn beurt gebruiken, want daar hadden we er ook niet genoeg van. Maar dit alles versterkte het groepsgevoel. De tijd vloog voorbij en we moesten nog gaan eten. We zijn dan maar met zevenen, want de rest had al gegeten, in een autootje gekropen richting het Mexicaanse restaurant. Twas super lekker. Tortilla’s en borden met vulling, zodat je zelf je tortilla’s kon klaar maken. Echt verrukkelijk. Een heerlijke verjaardag hier in Finland!! Jammer dat jullie er niet bijwaren, jullie gingen het ook tof gevonden hebben.

1 comment:

Anonymous said...

Happy Birthday Hanne !!
Beeke laat, maar toch van harte :-)