Wednesday, January 10, 2007

10 januari ’07

Vandaag vroeg op om naar mijn eerste les dyeing te gaan. Heel vermoeiend. Bijna acht uren naar Fins luisteren waar je geen snars van verstaat. In de ochtend was het de theorie over het dyeing en deze namiddag zijn we dan begonnen met het kleuren van katoen. Gewoon de verschillende samenstellingen van verschillende kleuren. Ze hebben hier een ongelooflijk goed uitgerust labo enkel voor dyeing. Volledig nieuw nog lijkt me. Na ongeveer acht uur les ben je toch wel moe, maar om drie uur mochten we al naar huis toe. Ik denk dat alles hier veel vroeger begint dan bij ons en dan ook vroeger gedaan is. Wel fijn natuurlijk dat je dan nog een middag hebt.
Päivi, teacher dyeing in het labo



Het labo andere kant

2 comments:

Dennis said...

ZIet er allemaal zeer fijn uit. Moge het leerzaam zijn.

Als je interesse hebt: mijn avonturen in Lahti: http://lahti.grafitron.com/Sunday_23_January

Ik zal het hier wat volgen, want ben benieuwd


Dennis

Anonymous said...

hallo

de eerste foto's en de eerste verslagjes laten al het beste verhopen... tziet er echt leuk uit

geniet er maar van en ik kijk al uit naar het volgende nieuws uit het verre finland!!

groetjes van mij (wouter)