Thursday, January 11, 2007

11 januari ’07

Deze middag ben ik langsgegaan bij Jouni, de docent van weven. Hij heeft me al de weefgetouwen getoond van de hele school. Ze hebben één jacquardweefgetouw, ongeveer tien elektrische weefgetouwen, drie industriële weefgetouwen, en nog ongeveer tien ambachtelijke weefgetouwen. Amaai echt de moeite. Ik zal normaal gezien met allemaal leren werken. Vooral dat Jacquardweefgetouw spreekt me echt aan. Dan zullen we digitale foto’s, die ik zal nemen van de omgeving, omzetten naar een weefpatroon en uitweven.
Deze avond zijn twee andere exchange students op de thee gekomen, Lesley van de UK(fashion design) en Dwight van Jamaica(ook fashion design). En morgen gaan we met verschillende exchange students een stapje in het nachtleven van Hämeenlinna zetten. Ik kijk er naar uit.

No comments: