Saturday, January 20, 2007

20 januari ’07

Eindelijk daar is de winter! Het is nu ongeveer min 8 graden, wit landschap met blauwe hemel en de zon op ons gezicht. Heerlijk!
De plannen voor vandaag zijn nog wat onzeker, maar dit fantastische nieuws wilde ik jullie toch al laten weten.
By the way het gladde sprookje kon niet eeuwig blijven duren, dus ben ik gisteren voor de eerste maal helemaal onderuit gegaan. Op het moment zelf deed het wel zeer maar nu voel ik er niets meer van. Ik was gelukkig helemaal alleen in de straat, niemand heeft het gezien. Sam is gisteren ook gevallen en daarvoor ook al eens. Die sneeuw is echt heel verraderlijk, je ziet totaal niet meer waar de gladde plekken liggen.

7 comments:

Anonymous said...

hahahahahahahahahaha

luis

Anonymous said...

nog 1 dagje.......

:-)

Anonymous said...

it's D-day!!! happy birthday!!!21:) hopelijk is m'n smsje toegekomen!
hopelijk kan je dervan genieten en het vieren met je nieuwe vriendjes:)
dikke zoenen!
xxxx
Kim

Anonymous said...

ne gelukkige verjaardag!! dikke kussen voor mijn achternichtje in het verre finland!! veel plezier en geef er een lap op!!

vele groetjes

Wouter

Anonymous said...

HOEPIEDEPOEPIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!
Profisijat met je verjaard zijn!!!!
Geniet van je finse verjaardig!!!
dikke verjaardagskus van Dieter en je nichtje Liesbeth

Anonymous said...

ga er niet meer geraken veel feest genot in hoge noorden

Anonymous said...

luis!