Monday, February 12, 2007

8 februari ‘07

Deze avond zijn we gaan iceskaten met de exchange students. Twas super fijn. Ik heb er ook een Frans meisje ontmoet, Chloé. Op deze manier kon ik ook een beetje mijn Frans oefenen. Maar toen ik weer met de anderen in het Engels wilde babbelen, werd ik helemaal verward. Ik begon zowel Frans als Engels in één keer te gebruiken.
Na het iceskaten ben ik met Eszter, Hongarije, Daisha, Tsjechië denk ik, en Aina, Spanje, naar Topi, Finland, geweest voor diner. Daar was er dan nog een Italiaan, waarvan ik de naam vergeten ben die mooi kon zingen en gitaarspelen, en een Fin, Jussi die ook heel mooi gitaar kon spelen en een mooie en originele stem heeft om te zingen. Twas super gezellig. De pizza gemaakt door de Italiaan, was heerlijk. Dan nog lekkere amandel ijscrème. En om de avond af te sluiten, hebben we wat rare absurde verhaaltjes verzonnen op de manier van ‘Ik ga opreis en ik neem mee…’, vergat je een woord uit het verhaaltje, dan nam je een slok bier. Dankzij mijn goed geheugen, was ik niet zat.

1 comment:

Anonymous said...

tof om te horen dat ze daar ook kunnen zingen en gitaar spelen, anders ga je ons misschien te hard missen.. :-)

en het schaatsen lijkt me ook heel leuk!!

amuseer je maar enorm goe


groetjes

wouter