Friday, February 16, 2007

14 februari ‘07

Valentijn!
Dit jaar was de eerste keer dat ik Valentijn vierde en het was super leuk! De studentenclub van mijn school had een Valentijnsfuif georganiseerd in Rock Town. Iedereen moest in het roze gekleed zijn. Ik was nog snel in de late middag naar de fleamarket geweest en daar had ik een roos rokje met kant onderaan en een slinger van roze bloemekes gevonden, die licht gaven onder de blacklights. Ze vonden dat ik er schattig uitzag op de fuif:’You look so cute!’ Ik heb dan nog mijn outfit kunnen aanvullen met een roos roosje in mijn haar, die ik van Topi heb gehad. En van Tero kregen de meisjes een pralinetje in een roos hartvormpje, heerlijke chocolade. Er werden op de fuif ook vermeldingen gedaan voor bijvoorbeeld the most horrible girl but in a good way. De muziek was fantastisch, ze hebben massa’s rock ’n roll nummers gedraaid en iedereen was aan het dansen. Heerlijk!

1 comment:

Anonymous said...

mooi mooi... :-)