Friday, February 16, 2007

16 februari ‘07

Deze ochtend weer om zeven uur eruit om in de donkere kamer te gaan werken. Ik kon kiezen om later te gaan, maar ik verkies vroeg in de ochtend te starten en door te werken tot aan de lunch zodat ik nog een middag heb en wat daglicht zie, anders zie ik enkel het licht van in de refter over de middag.
Daarna ben ik Ayna haar bike gaan terugbrengen en blijven plakken voor koffie. In de avond heb ik dan toch nog wat voor atelier kunnen werken en ik heb mijn reuzesok in de wasmachine op 40° gestoken. Hij is er vervilt uitgekomen en ik kon nog steeds mijn voet erin steken. Dan wat wrijven over mijn voet en nu blijft de vorm erin zitten, experiment geslaagd.
Na de laundry was ik weer aan het einde van mijn Latijn en ben doodmoe in mijn bed neergevallen.

1 comment:

Anonymous said...

da klinkt allemaal heel plezant!! en da zal het ook wel zijn :-) zo vroeg opstaan om te gaan werken, dan moet het daar wel heel tof zijn! Geniet er nog van , ik ga een weekje naar het zwarte woud...

adios

wouter