Friday, February 16, 2007

15 februari ‘07

Gisterenavond was laat en deze ochtend moest ik om zeven uur al weer uit de veren. Ik dacht: ik ga wel mijn bed terug in als ik terugkom. Op school moest ik luisteren, maar vooral kijken, naar de presentatie van de eerstejaars textielstudenten van hun eerste weefwerk. Het was volledig in het Fins en ik was zoooooo moe. Maar ik ben blij dat ik het gezien heb, want sommige technieken kende ik nog niet. En ik heb het overleefd, ik troostte me met de gedachte dat ik nadien kon slapen. Maar nadien ben ik naar het labo geweest, omdat ik wist dat Ayna daar ging zijn. Het was er zo gezellig, dat ik ben blijven plakken en samen met haar wat voor school heb gewerkt. Het is zo tof om voor school te werken in zo’n fantastische werkplaats en als het gezelschap ook nog eens leuk is, kan de fun helemaal niet meer op. Na onze uitgebreide lunch, ben ik dan toch maar een tukje gaan doen. Maar niet voor lang, want ik had beloofd naar Chloé te gaan zodat we samen een sauna konden nemen. En ze woont ver, heel ver, in the middle of nowhere. Gelukkig had ik Ayna’s bike mogen lenen. De sauna werkte heel verkwikkend, ik had weer energie en was volledig relaxed. Klaar om door de sneeuw weer huiswaarts te rijden. En toch vroeg in mijn bedje te kruipen.

No comments: