Monday, March 5, 2007

28 februari ‘07

Deze ochtend hebben we in de les weven elke een weefgetouw toegewezen gekregen. Een weefgetouw met een computer. Je maakt je ontwerpen op de computer, het weefgetouw heeft één pedaal en de computer onthoudt aan welke inslagdraad je zit en trekt de juiste schachten naar beneden. Ik zie het volledig zitten. Tot in de lente mag ik erop weven.
Na de lunch met Eefke, heb ik haar meegenomen naar mijn Finse les. De lerares was dolenthousiast met de nieuwe leerling. Maar ja waar is ze niet enthousiast over?!
Deze avond zijn we het nachtleven ingegaan in Hämeenlinna. Eerst een babbeltje en wijntje bij Lesley en Kasia en dan weer met zijn allen in de auto van Sulo. Het was super fijn in Rock Town. Ze hebben bijna de hele tijd weer rock’n roll muziek gedraaid. En de Zwanzi mensen waren gelukkig ook op mijn invitatie ingegaan. Het waren bijna alleen wij die op de dansvloer waren, maar we waren met veel. De maks!
Na onze wandeling door de sneeuw huiswaarts, vielen we heerlijk in slaap in ons warm bedje.

No comments: