Monday, March 5, 2007

2 maart ’07

Vandaag heb ik voor de eerste maal een echte Finse sauna genomen, of toch een voor de noorderse landen. In de sauna, rollen in de sneeuw, weer in de sauna, rollen in de sneeuw enzovoort. Vandaag hadden we de sauna met Dasha en Ayna genomen en hij was super heet. Nadien was ik lijk high of zat of zo. Mijn hoofd was mega licht en ik kon niet meer nadenken. Sulo is dan nog langsgekomen voor thee en een partijtje set, maar Eefke en ik waren te snel, zodat hij bijna geen enkele set heeft kunnen vinden. En dan is Kasia ook nog afgekomen. Twas mega grappig. Toen ik ging slapen, was mijn hoofd nog steeds leeg. Hij lag lijk lager dan de rest van mijn lichaam. Maar gelukkig was hij de ochtend nadien weer gevuld.

1 comment:

Anonymous said...

hejla, die namen en handen zijn wel cool gedaan :-)

hoe koud was de sauna en hoe warm de sneeuw? of was het andersom...

zolang ge er ma van genoten hebt!

adios

wouter