Tuesday, March 27, 2007

15 maart ’07

Na druk druk voor school tijd voor ontspanning!!! Deze ochtend om kwart voor vier opgestaan. Moe dat ik was, weer niet op tijd in mijn bedje gekropen. Maar de frisse ochtendwandeling naar het busstation maakte me wakker. Waar ik heen ging? St-Petersburg!!!!! Ik was er helemaal klaar voor. En zo ook was Chloé. We hadden elkaar toch wel al vijf dagen niet meer gezien, dus hadden we elkaar weer heel wat te vertellen. Op deze manier bleven we natuurlijk wakker tot we in Helsinki arriveerden. Daar pikte de bus al de anderen op. Hij was speciaal naar Hämeenlinna gereden juist om Chloé en ik op te pikken. Wat een service! We waren met twee bussen en enkel exchange students. De hele dag zouden we rijden. Gelukkig vonden we toch nog wat tijd om te slapen. Aan de grens verliep het heel vlotjes. We reden alle auto’s voorbij, die aan het wachten waren, en aangezien we maar enkel met onze twee bussen waren, duurde het maar zo’n twintig minuutjes om de boarder over te steken. Om vier uur arriveerden we in het hotel. Reusachtig groot, 15 verdiepingen, gelegen aan een meer. We zagen iemand fietsen op het meer en anderen wandelen of kiting aan het doen. Ze zijn gek, want zo koud is het niet meer. ’s Avonds hebben we een citytoer gedaan met de bus om alle mooie gebouwen vast te leggen met onze camera. Prachtig!!!

1 comment:

Anonymous said...

jaja druk voor school, ne lange kater zeker, of ne finse kater zeker!!! :-)

ma geniet er maar van! hier ist weer schitterend, volop zon.
amuseer u daar nog

wouter